SafeTopic

Антижалоба для оффтопа: проверка темы перед публикацией

Bu betiği kurabilmeniz için Tampermonkey, Greasemonkey ya da Violentmonkey gibi bir kullanıcı betiği eklentisini kurmanız gerekmektedir.

Bu betiği yüklemek için Tampermonkey gibi bir uzantı yüklemeniz gerekir.

Bu betiği kurabilmeniz için Tampermonkey ya da Violentmonkey gibi bir kullanıcı betiği eklentisini kurmanız gerekmektedir.

Bu betiği kurabilmeniz için Tampermonkey ya da Userscripts gibi bir kullanıcı betiği eklentisini kurmanız gerekmektedir.

Bu betiği indirebilmeniz için ayrıca Tampermonkey gibi bir eklenti kurmanız gerekmektedir.

Bu komut dosyasını yüklemek için bir kullanıcı komut dosyası yöneticisi uzantısı yüklemeniz gerekecek.

(Zaten bir kullanıcı komut dosyası yöneticim var, kurmama izin verin!)

Advertisement:

Bu stili yüklemek için Stylus gibi bir uzantı yüklemeniz gerekir.

Bu stili yüklemek için Stylus gibi bir uzantı kurmanız gerekir.

Bu stili yükleyebilmek için Stylus gibi bir uzantı yüklemeniz gerekir.

Bu stili yüklemek için bir kullanıcı stili yöneticisi uzantısı yüklemeniz gerekir.

Bu stili yüklemek için bir kullanıcı stili yöneticisi uzantısı kurmanız gerekir.

Bu stili yükleyebilmek için bir kullanıcı stili yöneticisi uzantısı yüklemeniz gerekir.

(Zateb bir user-style yöneticim var, yükleyeyim!)

Advertisement:

Yazar
KLImat
Günlük kurulumlar
0
Toplam kurulumlar
1
Değerlendirmeler
0 0 0
Versiyon
1.0
Oluşturulma
24.06.2026
Güncellenme
24.06.2026
Boyut
45,8 KB
Lisans
MIT
Geçerli

SafeTopic это локальный предчек темы перед публикацией в разделе Оффтопа.

Скрипт добавляет кнопку Проверить на странице создания темы и показывает оценку SafeTopic от 0 до 100, найденные риски и короткий совет.

Проверяются очевидные проблемы: слабый контекст, слишком короткая тема, RIP/новость без источника, родня, команда форума, прямые оскорбления, 18+, реклама, попрошайничество, раздачи, флуд, политика/розжиг и грубость.

SafeTopic не заменяет модератора и не гарантирует, что тему точно пропустят. Это локальная эвристика по тексту. Вложения скрипт не читает, а помечает как ручную проверку.

Код открыт, не обфусцирован, eval не используется, внешний код не подгружается, текст темы никуда не отправляется.