Reddit Full Width

Apply custom CSS to Reddit layout containers

Voor het installeren van scripts heb je een extensie nodig, zoals Tampermonkey, Greasemonkey of Violentmonkey.

Voor het installeren van scripts heb je een extensie nodig, zoals {tampermonkey_link:Tampermonkey}.

Voor het installeren van scripts heb je een extensie nodig, zoals Tampermonkey of Violentmonkey.

Voor het installeren van scripts heb je een extensie nodig, zoals Tampermonkey of Userscripts.

Voor het installeren van scripts heb je een extensie nodig, zoals {tampermonkey_link:Tampermonkey}.

Voor het installeren van scripts heb je een gebruikersscriptbeheerder nodig.

(Ik heb al een user script manager, laat me het downloaden!)

Advertisement:

Voor het installeren van gebruikersstijlen heb je een extensie nodig, zoals {stylus_link:Stylus}.

Voor het installeren van gebruikersstijlen heb je een extensie nodig, zoals {stylus_link:Stylus}.

Voor het installeren van gebruikersstijlen heb je een extensie nodig, zoals {stylus_link:Stylus}.

Voor het installeren van gebruikersstijlen heb je een gebruikersstijlbeheerder nodig.

Voor het installeren van gebruikersstijlen heb je een gebruikersstijlbeheerder nodig.

Voor het installeren van gebruikersstijlen heb je een gebruikersstijlbeheerder nodig.

(Ik heb al een beheerder - laat me doorgaan met de installatie!)

Advertisement:

// ==UserScript==
// @name         Reddit Full Width
// @namespace    http://tampermonkey.net/
// @version      1.3
// @description  Apply custom CSS to Reddit layout containers
// @license      CC-BY-NC-SA-4.0
// @match        *://*.reddit.com/*
// @grant        none
// ==/UserScript==

function InjectRedditStyles()
{
    const CustomCssCode =
    `
        @media (min-width: 960px)
        {
            .s\\:\\[\\&\\.fixed-sidebar\\]\\:grid-cols-\\[minmax\\(0\\2c 756px\\)_minmax\\(0\\2c 316px\\)\\].fixed-sidebar
            {
                grid-template-columns: minmax(0, 100%) minmax(0, 321px) !important;
            }
        }

        @media (min-width: 768px)
        {
            .xs\\:\\[\\&\\.fixed-sidebar\\]\\:grid-cols-\\[minmax\\(0\\2c 756px\\)_minmax\\(0\\2c 316px\\)\\].fixed-sidebar
            {
                grid-template-columns: minmax(0, 100%) minmax(0, 316px) !important;
            }
        }

        #subgrid-container,
        .subgrid-container
        {
            width: 100% !important;
        }

        #sticky-comment-composer-wrapper,
        #sticky-comment-composer-wrapper.max-w-\\[756px\\]
        {
            max-width: 100% !important;
            width: 100% !important;
        }

        #sticky-comment-composer-wrapper.fixed.bottom-0
        {
            max-width: 81% !important;
        }

        comment-body-header
        {
            width: 100% !important;
        }

        .label-container.interior-label.without-label
        {
            max-width: 96% !important;
        }
    `;

    const StyleElement = document.createElement('style');
    StyleElement.type = 'text/css';
    StyleElement.appendChild(document.createTextNode(CustomCssCode));

    document.head.appendChild(StyleElement);
}

InjectRedditStyles();